Commit 658d9c20 authored by Ασπασία Κατσή's avatar Ασπασία Κατσή Committed by GitHub

Merge pull request #15 from aspakatsi/eggiklios

welcome page changes
parents b2ede9f4 9628da8d
......@@ -2,10 +2,15 @@
<div class="clearfix"></div>
<p class="text-justify">
<span class="clearfix visible-xs"></span>
Το ΥΠΠΕΘ προχώρησε στη βελτίωση της εφαρμογής σύμφωνα με τις υποδείξεις σας κατά τη πρώτη περίοδο λειτουργίας της εφαρμογής που αφορούσε στις αιτήσεις για την επιλογή 121 σχολείων της πιλοτικής δράσης «edulabs». Σε συνέχεια της πιλοτικής δράσης το ΥΠΠΕΘ σχεδιάζει την προμήθεια ψηφιακού υλικού για όλα τα σχολεία Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης όλης της χώρας.</p>
Το ΥΠΠΕΘ προχώρησε στη βελτίωση της εφαρμογής σύμφωνα με τις υποδείξεις σας κατά τη πρώτη περίοδο λειτουργίας της που αφορούσε στις αιτήσεις για την επιλογή των σχολείων της 1ης φάσης. Σε συνέχεια το ΥΠΠΕΘ σχεδιάζει την προμήθεια ψηφιακού υλικού για όλα τα σχολεία Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης.</p>
<p><b> Το edulabs.minedu.gov.gr αποτελεί το βασικό εργαλείο του ΥΠΠΕΘ για την καταγραφή των αναγκών των σχολείων σε ψηφιακό εξοπλισμό σύμφωνα με την εγκύκλιο <a href="/files/APOFASI_EGKRISIS_PRODIAGRAFON_EXOPLISMOU_TPE.pdf" target="_blank"> "Ψηφιακος Εξοπλισμός Σχολείων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης"</a>.</b></p>
<p><b>Βασικό κριτήριο επιλογής των προτάσεων θα είναι τα εκπαιδευτικά σενάρια χρήσης του αιτούμενου εξοπλισμού και λογισμικού.</b><p>
<p> Η εφαρμογή αυτή θα αποτελεί το βασικό εργαλείο του ΥΠΠΕΘ για την καταγραφή των αναγκών των σχολείων σε ψηφιακό εξοπλισμό. </p>
<p>Αναλυτικές οδηγίες για την χρήση της εφαρμογής βρείτε στην ετικέτα «Σχετικά με τη δράση» και στα κείμενα των ετικετών της εφαρμογής.</p>
<p> Η εφαρμογή αυτή θα αποτελεί το βασικό εργαλείο του ΥΠΠΕΘ για την καταγραφή των αναγκών των σχολείων σε ψηφιακό εξοπλισμό.
</p>
<p>Αναλυτικές οδηγίες για την χρήση της εφαρμογής βρείτε στην σελίδα «Σχετικά με τη δράση» και στις οδηγίες χρήσης των σελίδων της εφαρμογής.</p>
{% if not identity() %}
<div class="text-center">
......
Markdown is supported
0% or
You are about to add 0 people to the discussion. Proceed with caution.
Finish editing this message first!
Please register or to comment