Commit bd16526b authored by Σταύρος Παπαδάκης's avatar Σταύρος Παπαδάκης Committed by GitHub

Merge new user information text

parent 50bcebb2
......@@ -13,5 +13,5 @@ return [
'displayErrorDetails' => false,
'forum_url' => '/#forum',
'egkyklios_file' => '/#file',
'index_content' => '08042016_message',
];
......@@ -4,85 +4,92 @@
<div class="row">
<h1 class="col-xs-12">Σχετικά με τη δράση</h1>
<div class="col-xs-12">
<p>Στο πλαίσιο της προσπάθειας να διαμορφωθεί το σχολείο του
αύριο, το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων
αναβαθμίζει τις ψηφιακές υποδομές των σχολείων. </p>
<p>Στόχος είναι η δημιουργία ενός σχολείου που με τη χρήση των
Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) θα είναι
πραγματιστικό αλλά και καινοτόμο, θα διέπεται από μία
ολοκληρωμένη προσέγγιση, θα παρέχει πρόσβαση σε υψηλού
επιπέδου εκπαίδευση για όλους, θα ενισχύει τους
εκπαιδευτικούς να χρησιμοποιήσουν ένα σχολικό περιβάλλον
αναβαθμισμένο με σύγχρονες υποδομές και παιδαγωγικές
τεχνικές, ώστε να εκπαιδεύουν μαθητές με τις δεξιότητες που
απαιτούνται από τον κόσμο του αύριο, όπως αυτός
διαμορφώνεται σε παγκόσμιο αλλά και ευρωπαϊκό επίπεδο και
θα συγκλίνει στην ευρύτερη πολιτική για την ανάπτυξη. </p>
<p>Η αναβάθμιση αφορά συγκεκριμένες παρεμβάσεις στις ψηφιακές
υποδομές των σχολείων που βελτιώνουν την
παιδαγωγική–διδακτική διαδικασία. Θα στηρίζεται σε ανοιχτές
τεχνολογίες και πρότυπα, θα αφορά υπολογιστές, συστήματα
ρομποτικής και αισθητήρων, τρισδιάστατους εκτυπωτές και
βοηθητικό εξοπλισμό.</p>
<p>Η αναβάθμιση των υποδομών ΤΠΕ θα πραγματοποιηθεί με την
αξιοποίηση παλαιού εξοπλισμού ή/και με την εγκατάσταση
σύγχρονων σχολικών εργαστηρίων πληροφορικής χαμηλού κόστους,
καθώς και σταθμών εργασίας στις αίθουσες διδασκαλίας. </p>
<p>Προτείνεται η χρήση του λειτουργικού συστήματος <a href="https://wiki.ubuntu.com/GreekTeam" target="_blank">Ubuntu Linux</a>,
της τεχνολογίας <a href="http://ts.sch.gr/wiki/Linux/LTSP" target="_blank">LTSP (Linux Terminal Server Project)</a>
και της εφαρμογής <a href="http://ts.sch.gr/wiki/Linux/epoptes" target="_blank">ΕΠΟΠΤΗΣ (Epoptes)</a>,
τα οποία ήδη χρησιμοποιούνται σε πολλά σχολικά εργαστήρια
της χώρας. Η προτεινόμενη τεχνολογία καθιστά δυνατή τη χρήση
και παλαιότερων υπολογιστών, όσον αφορά τη πρόσβαση στο
διαδίκτυο και τη χρήση ψηφιακών εκπαιδευτικών εφαρμογών,
μέσω την αναβάθμισης/αντικατάστασης του εξυπηρετητή (server)
του εργαστηρίου πληροφορικής.</p>
<p>Θα υπάρχει δυνατότητα να αντικαθίσταται παλαιωμένος, μη
λειτουργικός εξοπλισμός όπως οθόνες, πληκτρολόγια, κάμερες,
ακουστικά-μικρόφωνα, κάρτες μνήμης κλπ, να συμπληρώνεται
εξοπλισμός, όπως, πολυμηχανήματα
(εκτυπωτές-φωτοτυπικά-σαρωτές), τριδιαστάτοι
εκτυπωτές-σαρωτές, σετ ρομποτικής-αισθητήρων, δομημένη
καλωδίωση, μεταγωγείς δικτύου, ασύρματη δικτύωση κλπ,
καθώς και άλλος εξοπλισμός που διαλειτουργεί με υπολογιστές
και εποπτικά εργαλεία για τα οποία, μέσω της αίτησης, θα
αποδεικνύεται η ανάγκη προμήθειάς τους και θα τεκμηριώνεται
η χρήση τους στην εκπαιδευτική διαδικασία. </p>
<p>Επιπλέον, θα μπορεί, να αναπτυχθεί στη σχολική μονάδα ένα
επιπλέον εργαστήριο ψηφιακών μέσων, αν υπάρχει κατάλληλος
χώρος αλλά και να εξοπλισθούν άλλα υπάρχοντα εργαστήρια όπως
φυσικών επιστημών, τεχνολογίας και αίθουσες διδασκαλίας με
σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία. </p>
<p>Η δράση θα στηριχθεί στη χρήση ανοικτών τεχνολογιών και
περιεχομένου σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης, με
εξασφαλισμένη διαλειτουργικότητα με τις κεντρικές υποδομές
του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και ειδικότερα με τις
υποδομές εγγραφής και πιστοποίησης σχολείων, εκπαιδευτικών
και μαθητών. </p>
<p>Για την επιλογή ενός σχολείου στην 1η φάση, θα αξιολογηθούν:</p>
<p>Στο πλαίσιο της προσπάθειας να διαμορφωθεί το σχολείο του αύριο, το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων σχεδιάζει την προμήθεια ψηφιακού υλικού για τα σχολεία Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης όλης της χώρας. Τα προγράμματα εξοπλισμού των σχολείων χρηματοδοτούνται από διάφορες χρηματοδοτικές πηγές (πχ ΠΔΕ, ΕΣΠΑ και άλλες). Ήδη υλοποιείται πιλοτικό πρόγραμμα αναβάθμισης του ψηφιακού εξοπλισμού σε 121 σχολεία της χώρας. Τα σχολεία αυτά κατέθεσαν την αίτηση για αναβάθμιση του εξοπλισμού τους μέσω της εφαρμογής edulabs και επιλέχθηκαν μεταξύ των 5.500 σχολείων που υπέβαλαν σχετική αίτηση. Υπενθυμίζουμε ότι η εφαρμογή <a href="http://edulabs.minedu.gov.gr/">edulabs</a>, σύμφωνα με το με αρ. πρωτ 110039/Δ1/5/7/2016 έγγραφο του ΥΠ.Π.Ε.Θ με θέμα «Αναβάθμιση Ψηφιακών Υποδομών σχολείων Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης» είναι αυτή που θα χρησιμοποιείται από τα σχολεία, τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης ΠΕ και ΔΕ και τις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης για την καταγραφή των αναγκών των σχολείων σε ψηφιακό εξοπλισμό και απαραίτητη προϋπόθεση έτσι ώστε αυτά να ενταχθούν σε ένα πρόγραμμα προμήθειας εξοπλισμού, ανεξάρτητα από το φορέα χρηματοδότησης. Όταν ζητούνται στοιχεία από τις Διοικητικές Περιφέρειες καταγραφής αναγκών ψηφιακού εξοπλισμού θα πρέπει αυτά να αντλούνται από την εφαρμογή edulabs.
Παράλληλα το ΥΠΠΕΘ με την Φ 478.6/41770/32/Α2 της 09-03-2016 απόφασή του συγκρότησε την «Επιτροπή σύνταξης τεχνικών προδιαγραφών για την προμήθεια εξοπλισμού Τ.Π.Ε. για τις ανάγκες των δομών Α/θμιας και Β.θμιας Εκπαίδευσης». Η επιτροπή έχει ήδη συντάξει προδιαγραφές για το ψηφιακό υλικό και τις επικαιροποιεί σε τακτά χρονικά διαστήματα. </p>
<p>Ο ψηφιακός εξοπλισμός των σχολείων θα βασίζεται σε ανοικτά πρότυπα και σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ 5788/Α3/6-4-16 επιστολή του Γενικού Γραμματέα του ΥΠΠΕΘ προς το Υπουργείο Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού. Ο ψηφιακός εξοπλισμός έχει ως βασικό κορμό ένα εργαστήριο ανοικτών τεχνολογιών που διασυνδέεται με περιφερειακές συσκευές ανοικτών προτύπων όπως, arduino, bbc micro, 3d printers and scanners και άλλες. Βασικός σκοπός δε, του ψηφιακού εξοπλισμού ανοικτών προτύπων είναι:
<ul>
<li>η παλαιότητα του υπάρχοντος εξοπλισμού, </li>
<li>το μαθητικό δυναμικό, </li>
<li>η εμπειρία του σχολείου σε ψηφιακές εκπαιδευτικές πρακτικές
και δράσεις, </li>
<li>η προτεινόμενη χρήση σε διαφορετικά μαθήματα των αιτούμενων
υποδομών από εκπαιδευτικούς του σχολείου </li>
<li>η αποτύπωση ενός σχεδίου αποτελεσματικής χρήσης των
αιτούμενων ψηφιακών υποδομών στην μαθησιακή διαδικασία
με ενδοσχολικές δραστηριότητες και δράσεις ανοιχτές στην
τοπική κοινωνία. </li>
</ul>
<p><strong>Για να πραγματοποιηθεί οποιαδήποτε αναβάθμιση ή/και επέκταση
ψηφιακού εξοπλισμού ή/και λογισμικού σε σχολείο, ανεξάρτητα
πηγής χρηματοδότησης, θα πρέπει να έχει καταχωρηθεί έγκαιρα
αίτηση στο <a href="http://edulabs.minedu.gov.gr">http://edulabs.minedu.gov.gr</a>.</strong></p>
<p>Σε κάθε καρτέλα του <a href="http://edulabs.minedu.gov.gr">http://edulabs.minedu.gov.gr</a>
υπάρχει εισαγωγικό κείμενο με οδηγίες στα σημεία που χρειάζεται.
Σε καθημερινή βάση θα εμπλουτίζεται σελίδα με απαντήσεις
στις πιο συχνές ερωτήσεις την οποία μπορείτε να
συμβουλεύεστε, ενώ θα διατίθεται τεχνική υποστήριξη από το
φόρουμ( <a href="{{ _forum_url }}">{{ _forum_url }}</a> ) μέσω
του οποίου θα απαντώνται όλα τα ερωτήματα των σχολείων.
<li>η βελτίωση των <strong>βασικών ικανοτήτων στην επιστήμη, την τεχνολογία και την ψηφιακή ικανότητα </strong>των μαθητών των σχολείων της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης</li>
<li> η αξιοποίηση των ΤΠΕ από τους μαθητές της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης</li>
<li>η δημιουργία των προϋποθέσεων για <strong>ανάπτυξη κινήτρων μάθησης και ανάληψης πρωτοβουλιών</strong></li>
<li>η απόκτηση <strong>βασικών δεξιοτήτων ζωής (life skills)</strong> ενισχύοντας την αυτοεκτίμηση, την αυτοπεποίθηση και την κοινωνικότητα μέσα από ομαδοσυνεργατικές δράσεις</li>
<li>η βελτίωση των <strong>βασικών γνώσεων </strong>και των <strong>δεξιοτήτων ζωής</strong>απαραίτητες σε ένα ραγδαία μεταβαλλόμενο κοινωνικοοοικονομικό περιβάλλον</li>
</ul>
Στόχος είναι στα σχολεία να υπάρχουν:
<ul>
<li>Εργαστήρια Πληροφορικής για την διδασκαλία των μαθημάτων Πληροφορικής</li>
<li>Ψηφιακό υλικό για άλλα εργαστήρια του σχολείου όπως τα εργαστήρια Φυσικών Επιστημών, τεχνολογίας κλπ και στα εργαστήρια των σχολείων τεχνικής εκπαίδευσης όπως των Μηχανολόγων, Ηλεκτρολόγων κλπ</li>
<li>Εργαστήρια Ανοιχτών Τεχνολογιών – Καινοτομίας, του οποίου το ψηφιακό υλικό θα αξιοποιείται από όλους τους εκπαιδευτικούς για όλα τα γνωστικά αντικείμενα των προγραμμάτων σπουδών και τα προγράμματα που υλοποιούνται στα σχολεία με χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ (πχ, ρομποτική, eTwinning κα).</li>
</ul>
</p>
<p>Το ΥΠΠΕΘ παράλληλα με την εγκατάσταση των εργαστηρίων θα προχωρήσει σε δράσεις ενημέρωσης, υποστήριξης και επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών των σχολείων για την όσο το δυνατόν καλύτερη αξιοποίηση των εργαστηρίων αυτών.</p>
<p>Επειδή οι συνθήκες δεν είναι ίδιες σε όλα τα σχολεία και εξαρτώνται και διαμορφώνονται από παράγοντες όπως το μαθητικό δυναμικό, την ύπαρξη κατάλληλου χώρου για την ανάπτυξη δεύτερου εργαστηρίου ανοιχτών τεχνολογιών – καινοτομίας, τον αριθμό επιμορφούμενων εκπαιδευτικών στην χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη κλπ, ενδεικτικά προτείνονται οι παρακάτω επιλογές εργαστηρίων έτσι ώστε να εξασφαλιστεί ότι όλα τα σχολεία θα διαθέτουν ένα τουλάχιστον νέο εργαστήριο.</p>
<p>
Ανάλογα με το μαθητικό δυναμικό, προτείνονται οι παρακάτω περιπτώσεις εξοπλισμού των σχολείων με ΤΠΕ:
<ol>
<li>Για σχολεία, στα οποία οι ώρες διδασκαλίας των μαθημάτων Πληροφορικής είναι περισσότερες των 15 και δεν μένουν διαθέσιμες ώρες στο εργαστήριο από τη διδασκαλία μαθημάτων Πληροφορικής, για να μπορεί να αξιοποιηθεί ο εξοπλισμός από εκπαιδευτικούς των άλλων ειδικοτήτων, προτείνεται:
<ul>
<li>Ένα εργαστήριο Πληροφορικής, που θα αποτελείται από 12 σταθμούς εργασίας, ένα εξυπηρετητή, Διαδραστικό Σύστημα, κλπ.</li>
<li>Εφόσον υπάρχει διαθέσιμη κατάλληλη αίθουσα, ένα επιπλέον εργαστήριο Ανοιχτών Τεχνολογιών – Καινοτομίας που θα αποτελείται από 12 σταθμούς εργασίας ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΧΑΜΗΛΟΥ ΟΓΚΟΥ/ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ (SINGLE BOARD COMPUTER τύπου Raspberry Pi), ένα εξυπηρετητή με επιπλέον ψηφιακό εξοπλισμό όπως 6 σετ εκπαιδευτικής ρομποτικής, τρισδιάστατο εκτυπωτή και σαρωτή, Διαδραστικό Σύστημα κλπ.</li>
<li>Εφόσον στο σχολείο δεν υπάρχει 2η αίθουσα για εργαστήριο, το σχολείο μπορεί να ζητήσει μέρος του ψηφιακού υλικού του εργαστηρίου Ανοιχτών Τεχνολογιών – Καινοτομίας και να εγκατασταθεί σε άλλο χώρο πχ στο εργαστήριο Τεχνολογίας.</li></ul></li>
<li>Για σχολεία στα οποία οι ώρες διδασκαλίας των μαθημάτων Πληροφορικής είναι 10-15 και μπορεί το εργαστήριο να χρησιμοποιηθεί και από τους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς, υπάρχει δυνατότητα να εξοπλιστούν με ένα εργαστήριο με μέγιστο αριθμό 12 σταθμών εργασίας, ένα εξυπηρετητή, 6 Raspberries (μέγιστος αριθμός) και με επί πλέον ψηφιακό εξοπλισμό όπως 6 σετ εκπαιδευτικής ρομποτικής, τρισδιάστατο εκτυπωτή και σαρωτή, Διαδραστικό Σύστημα κλπ.</li>
<li>Για τα μικρότερα σχολεία ο εξοπλισμός θα μειώνεται αναλογικά</li>
<li>Σε ότι αφορά την Α/θμια Εκπ/ση πρέπει κατά προτεραιότητα, να ληφθούν υπόψη στην κατανομή ψηφιακού υλικού οι ανάγκες, ώστε να εξασφαλίζονται οι απαραίτητες προϋποθέσεις πραγματοποίησης του διδακτικού αντικειμένου των Τ.Π.Ε, που εισάγεται σε όλα τα 4/θέσια και άνω Δημοτικά Σχολεία.</li>
<li>Επίσης, πέραν των εργαστηρίων το σχολείο μπορεί να αιτηθεί να εξοπλισθεί με αριθμό φορητών υπολογιστών και άλλου εξοπλισμού από τον κατάλογο των εγκεκριμένων υλικών που επισυνάπτεται εφόσον δικαιολογείται η χρήση τους στην εκπαιδευτική διαδικασία.</li>
<li>Για σχολεία (κυρίως της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης) που διαθέτουν περισσότερα τους ενός εργαστηρίων πληροφορικής, προτείνεται τα εργαστήρια να εξοπλίζονται με 12 σταθμούς εργασίας και έναν εξυπηρετητή.</li>
<li>Για τα σχολεία Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, όπου προβλέπονται ώρες διδασκαλίας των μαθημάτων Πληροφορικής, καθώς και για τα σχολεία Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, τα οποία διαθέτουν ή δύνανται να διαθέσουν χώρο για τη λειτουργία εργαστηρίου Πληροφορικής, ισχύουν όλα τα ανωτέρω. Πέραν αυτών και ανεξαρτήτως αν τα σχολεία Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης διαθέτουν ή όχι εργαστήριο Πληροφορικής, λόγω της ιδιομορφίας και πολυτυπίας των εφαρμοζόμενων προγραμμάτων, η πρόταση εξοπλισμού τεκμηριώνεται με τα αναφερόμενα στην ανωτέρω παρ. 4 σε σχέση με την εξυπηρέτηση των συγκεκριμένων εκπαιδευτικών αναγκών των μαθητών τους</li>
</ol>
<p>Πριν από κάθε αίτηση για εξοπλισμό θα πρέπει το σχολείο, σε συνεργασία με τους υπεύθυνους ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. να αξιολογήσει το υπάρχον ψηφιακό υλικό του σχολείου για να το αξιοποιήσει κατάλληλα. Οι υπάρχοντες σταθμοί εργασίας, εάν πληρούν τις τεχνικές προδιαγραφές, μπορούν να αξιοποιηθούν είτε στα εργαστήρια για να αυξηθούν οι θέσεις εργασίας, είτε για υποστήριξη της μηχανοργάνωσης του σχολείου, είτε στο γραφείο του συλλόγου των εκπαιδευτικών, είτε σε άλλα εργαστήρια του σχολείου, είτε να εγκατασταθούν σε αίθουσες διδασκαλίας</p>
<p>Σε κάθε περίπτωση οι ανάγκες και ο τύπος του εξοπλισμού που θα αιτείται το κάθε σχολείο θα καταγράφεται στην εφαρμογή edulabs και θα είναι αντικείμενο συνεργασίας του σχολείου με τις αρμόδιες υπηρεσίες του ΥΠΠΕΘ (Περιφεριακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, Διευθύνσεις Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης, ΚΕΠΛΗΝΕΤ, Δ/νσεις Σπουδών Α/θμιας και Β/θμιας του ΥΠΠΕΘ).</p>
<p>Για την επιλογή του προς προμήθεια εξοπλισμού ενός σχολείου, θα αξιολογούνται:
<ul>
<li>η παλαιότητα του υπάρχοντος εξοπλισμού,</li>
<li>το μαθητικό δυναμικό,</li>
<li>η εμπειρία του σχολείου σε ψηφιακές εκπαιδευτικές πρακτικές και δράσεις,</li>
<li>η προτεινόμενη χρήση σε διαφορετικά μαθήματα των αιτούμενων υποδομών από εκπαιδευτικούς του σχολείου</li>
<li>η αποτύπωση ενός σχεδίου αποτελεσματικής χρήσης των αιτούμενων ψηφιακών υποδομών στην μαθησιακή διαδικασία με ενδοσχολικές δραστηριότητες και δράσεις ανοιχτές στην τοπική κοινωνία.</li></ul>
<p>Για να πραγματοποιηθεί οποιαδήποτε αναβάθμιση ή/και επέκταση ψηφιακού εξοπλισμού ή/και λογισμικού σε σχολείο, ανεξάρτητα πηγής χρηματοδότησης, θα πρέπει να έχει καταχωρηθεί αίτηση στο <a href="http://edulabs.minedu.gov.gr/">http://edulabs.minedu.gov.gr/</a>.</p>
<p>Σε κάθε καρτέλα του <a href="http://edulabs.minedu.gov.gr/">http://edulabs.minedu.gov.gr/</a> υπάρχει εισαγωγικό κείμενο με οδηγίες στα σημεία που χρειάζεται. Σε καθημερινή βάση θα εμπλουτίζεται σελίδα με απαντήσεις στις πιο συχνές ερωτήσεις την οποία μπορείτε να συμβουλεύεστε, ενώ θα διατίθεται τεχνική υποστήριξη από το φόρουμ( http://edulabs.minedu.gov.gr/forum ) μέσω του οποίου θα απαντώνται όλα τα ερωτήματα των σχολείων.</p>
<p>
<br><strong>ΕΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ</strong>
<br>ΕΙΔΟΣ ΚΩΔΙΚΟΣ 1 – ΣΤΑΘΕΡΟΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ (DESKTOP)
<br>ΚΩΔΙΚΟΣ 2 – ΦΟΡΗΤΟΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ (LAPTOP)
<br>ΚΩΔΙΚΟΣ 3 – ΕΠΙΤΡΑΠΕΖΙΟΣ ΒΙΝΤΕΟΠΡΟΒΟΛΕΑΣ (SHORT THROW PROJECTOR)
<br>ΚΩΔΙΚΟΣ 4 – ΕΠΙΤΟΙΧΟΣ ΒΙΝΤΕΟΠΡΟΒΟΛΕΑΣ (ULTRA SHORT THROW WIFI PROJECTOR)
<br>ΚΩΔΙΚΟΣ 5 – ΕΓΧΡΩΜΟΣ ΕΚΤΥΠΩΤΗΣ Α4
<br>ΚΩΔΙΚΟΣ 6 – ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΟΣ ΕΚΤΥΠΩΤΗΣ LASER Α4
<br>ΚΩΔΙΚΟΣ 7 – ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΚΑΜΕΡΑ (WEB CAMERA)
<br>ΚΩΔΙΚΟΣ 8 – ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΣ ΣΚΛΗΡΟΣ ΔΙΣΚΟΣ
<br>ΚΩΔΙΚΟΣ 9 – ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΟ ΠΟΛΥΜΗΧΑΝΗΜΑ Α4
<br>ΚΩΔΙΚΟΣ 10 – ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΟ ΠΟΛΥΜΗΧΑΝΗΜΑ Α3
<br>ΚΩΔΙΚΟΣ 11 – ΑΣΥΡΜΑΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ (ACCESS POINT)
<br>ΚΩΔΙΚΟΣ 12 – ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΤΗΣ (HIGH-END WORKSTATION FOR SERVER FUNCTION)
<br>ΚΩΔΙΚΟΣ 13 - ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΧΑΜΗΛΟΥ ΟΓΚΟΥ/ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ (SINGLE BOARD COMPUTER)
<br>KΩΔΙΚΟΣ 14 - ΣΤΑΘΕΡΟΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ CLIENT (FAT CLIENT)
<br>ΚΩΔΙΚΟΣ 15 - ΑΚΟΥΣΤΙΚΑ (HEADSET)
<br>ΚΩΔΙΚΟΣ 16 - ΜΕΤΑΓΩΓΕΑΣ (SWITCH)
<br>ΚΩΔΙΚΟΣ 17 - ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΟΣ ΕΚΤΥΠΩΤΗΣ (3D PRINTER)
<br>ΚΩΔΙΚΟΣ 18 - ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΟΣ ΣΑΡΩΤΗΣ (3D SCANNER)
<br>ΚΩΔΙΚΟΣ 19 - ΣΕΤ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ
<br>ΚΩΔΙΚΟΣ 20 - ΣΕΤ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
<br>ΚΩΔΙΚΟΣ 21 - ΣΕΤ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
<br>ΚΩΔΙΚΟΣ 22 - ΣΕΤ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ ΛΥΚΕΙΟΥ
<br>ΚΩΔΙΚΟΣ 23 - ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ (INTERACTIVE SET)
</p>
</div>
</div>
<div class="row">
......
......@@ -185,10 +185,5 @@
μαθητές του 5 ΓΕΛ Βύρωνα, συνοπτική
παρουσίαση <a href="https://edu.ellak.gr/2016/06/07/simmetochi-stin-evropaiki-evdomada-dimiourgon-tou-scholikou-hackerspace-tou-5ou-gel-virona/" target="_blank"><strong>εδώ</strong></a>.
</p>
<a href="/files/APOFASI_EGKRISIS_PRODIAGRAFON_EXOPLISMOU_TPE.pdf">
<h1 class="col-xs-12">
<hr>
ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ edulabs
</h1>
</a>
</div>
......@@ -2,18 +2,14 @@
<div class="clearfix"></div>
<p class="text-justify">
<span class="clearfix visible-xs"></span>
Η αναβάθμιση αφορά συγκεκριμένες παρεμβάσεις στις ψηφιακές υποδομές του σχολείου που βελτιώνουν την παιδαγωγική–διδακτική διαδικασία. Θα στηρίζεται σε ανοιχτές τεχνολογίες και πρότυπα, θα αφορά υπολογιστές, συστήματα ρομποτικής και αισθητήρων, τρισδιάστατους εκτυπωτές και βοηθητικό εξοπλισμό.
</p>
<p>Μετά την προσεκτική ανάγνωση των <a href="{{ path_for('about') }}">οδηγιών</a>, προχωρήστε στην αποτύπωση</p>
<ol>
<li>των υφιστάμενων υποδομών ΤΠΕ,</li>
<li>των εκπαιδευτικών που χρησιμοποιούν ή/και επιθυμούν να χρησιμοποιήσουν τις ΤΠΕ στη καθημερινή διδακτική διαδικασία και</li>
<li>της πρότασής σας (αίτηση),</li>
</ol>
<p class="text-justify">για την αναβάθμιση των ψηφιακών υποδομών του σχολείου σας.</p>
<p>Καλή Επιτυχία<br>Εκ μέρους της ομάδας διαχείρισης</p>
Το ΥΠΠΕΘ προχώρησε στη βελτίωση της εφαρμογής σύμφωνα με τις υποδείξεις σας κατά τη πρώτη περίοδο λειτουργίας της εφαρμογής που αφορούσε στις αιτήσεις για την επιλογή 121 σχολείων της πιλοτικής δράσης «edulabs». Σε συνέχεια της πιλοτικής δράσης το ΥΠΠΕΘ σχεδιάζει την προμήθεια ψηφιακού υλικού για όλα τα σχολεία Α/θμιας και Β/θμιας εκπαίδευσης όλης της χώρας.</p>
<p> Η εφαρμογή αυτή θα αποτελεί το βασικό εργαλείο του ΥΠΠΕΘ για την καταγραφή των αναγκών των σχολείων σε ψηφιακό εξοπλισμό. </p>
<p>Αναλυτικές οδηγίες για την χρήση της εφαρμογής βρείτε στην ετικέτα «Σχετικά με τη δράση» και στα κείμενα των ετικετών της εφαρμογής.</p>
{% if not identity() %}
<div class="text-center">
<a href="{{ path_for('user.login') }}" class="btn btn-lg btn-success">Σύνδεση</a>
</div>
{% endif %}
\ No newline at end of file
{% endif %}
......@@ -84,10 +84,7 @@
data-messages="{{ form.messages|default({})|json_encode }}">
<div class="form-group">
<p>
Σε αυτή την καρτέλα θα καταχωρήσετε πληροφορίες που αφορούν στον
εξοπλισμό που θέλετε να αναβαθμίσετε ή/και στον νέο εξοπλισμό που
θέλετε να αποκτήσετε, στο πεδίο <strong>«Αιτιολογία χρήσης»</strong> περιγράφεται
συνοπτικά την εκπαιδευτική χρήση του προτεινόμενου εξοπλισμού.
Σε αυτή την καρτέλα θα καταχωρήσετε πληροφορίες που αφορούν στον εξοπλισμό που ήδη υπάρχει στο σχολείο και είναι λειτουργικός ή/και στον νέο εξοπλισμό που θέλετε να αποκτήσετε, υποβάλλοντας και τη σχετική αίτηση. Αν ένα σχολείο είχε ήδη συμπληρώσει τη σχετική αίτηση μπορεί α) να διατηρήσει την αρχική αίτησή του, β) να επικαιροποιήσει την αρχική αίτησή του γ) να υποβάλει νέα αίτηση.
</p>
<p>
Στο πεδίο <strong>«Σχόλια/Παρατηρήσεις»</strong> περιγράφεται το πως θα
......
......@@ -18,15 +18,7 @@
{% block schoolContent %}
<div id="school-assets">
<p>
Σε αυτήν τη καρτέλα εμφανίζονται κάποια από τα ψηφιακά συστήματα του
σχολείου που έχουν ήδη καταχωρηθεί σε άλλα πληροφοριακά συστήματα του
ΥΠΠΕΘ. Επιπλέον, πρέπει να καταχωρήσετε και τα υπόλοιπα ψηφιακά
συστήματα που διαθέτει το σχολείο, αλλά δεν εμφανίζονται στην
καρτέλα. Στο πεδίο «Σχόλια/Παρατηρήσεις» καταχωρείτε ότι θέματα
έχετε σχετικά με τον εξοπλισμό που χρησιμοποιείται σήμερα αλλά και
προτάσεις για την αντιμετώπιση τους από το σχολείο σας η σε
συνεργασία με άλλα σχολεία του δήμου σας, τους ΠΛΗΝΕΤ ή/και την
υποστήριξη του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου.
Σε αυτή τη καρτέλα εμφανίζονται κάποια από τα ψηφιακά συστήματα του σχολείου που έχουν ήδη καταχωρηθεί σε άλλα πληροφοριακά συστήματα του ΥΠΠΕΘ. Επιπλέον, πρέπει να καταχωρήσετε και τα υπόλοιπα ψηφιακά συστήματα που διαθέτει το σχολείο, αλλά δεν εμφανίζονται στην καρτέλα. Στην νέα εφαρμογή αφορά ΜΟΝΟ τα ψηφιακά συστήματα για τα οποία υπάρχουν προδιαγραφές και έχουν εγκριθεί από τον Γενικό Γραμματέα του ΥΠΠΕΘ.
</p>
<div class="table-responsive">
<table class="table table-hover table-striped">
......
......@@ -24,16 +24,8 @@
{% block schoolContent %}
<div id="school-info">
<p class="col-xs-12">
Σε αυτή την καρτέλα θα καταχωρήσετε πληροφορίες που
αφορούν στο σχολείο σας, όπως τους εκπαιδευτικούς που
σήμερα χρησιμοποιούν τις υπάρχουσες ψηφιακές υποδομές
στην εκπαιδευτική διαδικασία και όσους πρόκειται να
χρησιμοποιήσουν τον εξοπλισμό που προτείνετε να
προμηθευτείτε, τους χώρους που χρησιμοποιείτε για χρήση
ΤΠΕ ή τους επιπλέον χώρους που θα επιθυμούσατε να
εγκαταστήσετε ψηφιακό εξοπλισμό, καθώς και τον εξοπλισμό
που διαθέτει σήμερα το σχολείο σας και τον τρόπο που τον
χρησιμοποιείτε.
Σε αυτή την καρτέλα αποτυπώνονται πληροφορίες που αφορούν στο σχολείο σας. Οι πληροφορίες αυτές είτε συλλέγονται από άλλα πληροφοριακά συστήματα του ΥΠΠΕΘ είτε από από πληροφορίες που θα καταχωρήσετε στη συνέχεια της εφαρμογής, όπως οι εκπαιδευτικοί που θα ασχοληθούν με την υλοποίηση του έργου, οι χώροι που χρησιμοποιείτε για χρήση ΤΠΕ ή τους επιπλέον χώρους που θα επιθυμούσατε να χρησιμοποιήσετε για χρήση ΤΠΕ, τον εξοπλισμό ΤΠΕ που διαθέτει το σχολείο, τον τρόπο που τον χρησιμοποιείτε κλπ. Ο εξοπλισμός ΤΠΕ αφορά ΜΟΝΟ τα υλικά για τα οποία υπάρχουν προδιαγραφές και έχουν εγκριθεί από το ΥΠΠΕΘ.
</p>
<div class="col-md-4">
......
......@@ -18,22 +18,9 @@
{% block schoolContent %}
<div id="school-labs">
<p>
Σε αυτήν τη καρτέλα εμφανίζονται χώροι που χρησιμοποιούνται ήδη για
ΤΠΕ και έχουν δηλωθεί σε άλλα πληροφοριακά συστήματα του ΥΠΠΕΘ.
Επίσης, μπορείτε να καταχωρήσετε νέους χώρους από το πλήκτρο
«καταχώρηση χώρου», που θα θέλατε να χρησιμοποιήσετε για χρήση
ΤΠΕ (πχ μια διαθέσιμη αίθουσα διδασκαλίας για τη δημιουργία ενός
νέου εργαστηρίου πληροφορικής ή το εργαστήριο Τεχνολογίας το οποίο
θα θέλατε να εξοπλίσετε με ένα Η/Υ και ένα βιντεοπροβολέα ή
οποιαδήποτε άλλη αίθουσα για την οποία θα ζητήσετε εξοπλισμό).
Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να τεκμηριωθεί η χρήση της αίθουσας
για κάθε ένα από τα μαθήματα που θα χρησιμοποιείται συμπληρώνοντας
τα αντίστοιχα πεδία.
</p>
<p>
Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να δικαιολογηθεί η χρήση της αίθουσας
συμπληρώνοντας όλα τα πεδία.
Σε αυτή τη καρτέλα εμφανίζονται χώροι που χρησιμοποιούνται ήδη για ΤΠΕ και έχουν δηλωθεί σε άλλα πληροφοριακά συστήματα του ΥΠΠΕΘ. Επίσης, μπορείτε να καταχωρήσετε νέους χώρους που θα θέλατε να χρησιμοποιήσετε για χρήση ΤΠΕ (πχ μια διαθέσιμη αίθουσα διδασκαλίας για τη δημιουργία ενός νέου εργαστηρίου πληροφορικής ή το εργαστήριο Τεχνολογίας το οποίο θα θέλατε να εξοπλίσετε με ένα Η/Υ και ένα βιντεοπροβολέα). Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να δικαιολογηθεί η χρήση της αίθουσας συμπληρώνοντας όλα τα πεδία. Η καταχώρηση των χώρων είναι υποχρεωτική για να μπορέσετε να προχωρήσετε στην υποβολή της πρότασης, καθώς κάθε υλικό πρέπει να συνδέεται με το χώρο εγκατάστασής του.
</p>
<div class="table-responsive">
<table class="table table-hover table-striped">
<thead>
......
......@@ -18,14 +18,7 @@
{% block schoolContent %}
<div id="school-software">
<p>
Σε αυτή τη καρτέλα εμφανίζονται κατηγορίες λογισμικών που χρησιμοποιεί
το σχολείο σας και έχουν ήδη καταχωρηθεί σε άλλα πληροφοριακά συστήματα
του ΥΠΠΕΘ. Επιπλέον, πρέπει να καταχωρήσετε και τις υπόλοιπες κατηγορίες
λογισμικών που διαθέτει το σχολείο, αλλά δεν εμφανίζονται στην καρτέλα.
Για κάθε λογισμικό στο πεδίο «URL» καταχωρείτε τον δικτυακό τόπο του
προϊόντος ή του έργου ανοιχτού λογισμικού και στο πεδίο «Προμηθευτής»
την κατασκευάστρια εταιρεία ή εάν είναι ανοιχτό λογισμικό τον τίτλο του
λογισμικού.
Σε αυτή τη καρτέλα εμφανίζονται κατηγορίες λογισμικών που χρησιμοποιεί το σχολείο και έχουν ήδη καταχωρηθεί σε άλλα πληροφοριακά συστήματα του ΥΠΠΕΘ. Επιπλέον, πρέπει να καταχωρήσετε και τις υπόλοιπες κατηγορίες λογισμικών που διαθέτει το σχολείο, αλλά δεν εμφανίζονται στην καρτέλα.
</p>
<div class="table-responsive">
<table class="table table-hover table-striped">
......
......@@ -17,13 +17,7 @@
{% block schoolContent %}
<div id="school-staff">
<p>Σε αυτή τη καρτέλα καταχωρούνται ο Διευθυντής/ντρια του Σχολείου, οι
Υπεύθυνοι σχολικών εργαστηρίων, καθώς και οι εκπαιδευτικοί που
χρησιμοποιούν τον εξοπλισμό που έχετε σήμερα ή πρόκειται να
χρησιμοποιήσουν τον εξοπλισμό που ζητάτε με αυτή στην αίτηση σας.
Στην στήλη “Χρήση ΤΠΕ” κάθε εκπαιδευτικός πρέπει συμπληρώσει το
ερωτηματολόγιο, οι απαντήσεις στο ερωτηματολόγιο λαμβάνονται υπόψη
στην συνολική αξιολόγηση της πρότασης του σχολείου.</p>
<p>Σε αυτή τη καρτέλα καταχωρούνται ο Δ/ντης του σχολείου, ο Υπεύθυνος σχολικού εργαστηρίου και άλλοι εκπαιδευτικοί του σχολείου που θα ορισθούν από τη Δ/νση του σχολείου για να καταχωρούν πληροφορίες στο σύστημα.</p>
<div class="table-responsive">
<table class="table table-hover table-striped">
<thead>
......
Markdown is supported
0% or
You are about to add 0 people to the discussion. Proceed with caution.
Finish editing this message first!
Please register or to comment