Ερωτήματα για πρώτη συνάντηση 29-5-2017
-
1. Σκοπός εφαρμογής -
2. Τι εννοούμε φροντιστήριο (δηλ. Ξένων γλωσσών , Μαθημάτων, Σπουδαστήρια δημοτικού,Τμήματα δημιουργικής απασχόλησης κτλ) -
3α. Ορισμός διδακτικής ώρας/ώρας εργασίας. Με ποια λογική θα καταχωρούμε τον εκπαιδευτικό ´ωστε να μπορέι να γίνει πράγματι σύγκριση με βάση το "Εργάνη"; .Πχ το φροντιστήριο μπορεί (όχι πάντα) να έχει 6-10+ διδακτίκες ώρες. 2 διδακτικές ώρες μπορεί να είναι πχ 245λεπτα με 215 λεπτά διάλειμμα ή 1.30ωρα μάθημα (εργασία εκπαιδευτικού) και μετά μεγάλο διάλειμμα για τους μαθητές. Υπάρχουν και άλλες παραλλαγές . -
3β. *** Μας ενδιαφέρουν οι ώρες ή μας αρκούν οι διδακτικές ώρες; με άλλα λόγια μπορούμε να γράφουμε 1, 2, 3 ... διδακτική ώρα ή είναι απαραίτητο να γνωρίζουμε 1. 15.00-15.40 κ.λ.π. -
4. Οι λογαριασμοί θα βασίζονται στο ΑΦΜ/Λογαριασμό Taxis ή ΠΣΔ; Αν κάποιο φροντιστήριο έχει το ίδιο ΑΦΜ σε όλα τα παραρτήματα του, τι κάνουμε; (δες (issue #3 ) -
5. Η καταχώρηση του αριθμού μαθητών ανά τμήμα έχει κάποιο συγκεκριμένο σκοπό; Πχ είναι για να χωρίζουμε ιδιαίτερα, ολιγομελή κτλ ή και για κάποιο άλλο σκοπό . Λόγω το ότι δεν θα καταχωρούνται ονόματα μαθητών σχεδόν ποτέ δεν θα συμπίπτει το άθροισμα των μαθητών των τάξεων με τον συνολικό αριθμό του φροντιστηρίου . -
6. Ερώτηση: στα φροντιστήρια είναι υποχρεωτικό (βάση νόμου) να διδάσκεται το κάθε μάθημα βάση των ειδικοτήτων του πίνακα αναθέσεων που έχουμε και στην εκπαίδευση; -
7. Το ημερολόγιο θα είναι συνάρτηση του χρόνου ή θα είναι επαναλαμβανόμενο σε μία εβδομάδα; θα αποθηκεύονται συγκεντρωτικά ετήσια στοιχεία; -
8. Πως θα γίνεται η πληροφόρηση του ΣΕΠΕ; μήπως θα πρέπει να έχουν και εκείνοι λογαριασμό με πρόσβαση μόνο ανάγνωσης στο ημερολόγιο ή θα πρέπει να εξάγεται το ημερολόγιο προς την υπηρεσία τους; -
9. Για την εισαγωγή των στοιχείων μήπως θα ήταν σκόπιμη η δημιουργία ενός προτύπου εισαγωγής-εξαγωγής δεδομένων σε συνεργασία με εφαρμογές διαχείρισης φροντιστηρίου που χρησιμοποιούν τα φροντιστήρια; Μήπως να δημιουργήσουμε μία πλατφόρμα επικοινωνίας τύπου mattermost με τα φροντιστήρια, ή έστω με email? -
10. ΑΔΕΙΑ /ΑΣΘΕΝΙΑ/ΑΠΟΥΣΙΑ. Να δηλώνουμε συνολικές ώρες απουσίας ανά καθηγητή καθε μήνα; (μπορεί να δηλώνεται και σαν αλλαγή και στο ωρολόγιο αλλά μπορεί αυτό να κάνει πιο σύνθετη την καταχώρηση). -
11. Εκτακτο μάθημα πχ Σαβ/Κυρ. : Αν μπουν 2-3 ώρες για ένα ΣΚ μόνο (πχ λόγω εξετάσεων ή για διαγωνίσματα). Θα δηλωθεί σαν έκτακτο ωρολόγιο ή απλά μπορούμε να έχουμε ένα πεδίο που να λέγεται "εχτρα ώρες εργασίας καθηγητή; " -
12. Θα ενημερώνουμε ένα φροντ. ότι την συγκεκριμένη ώρα ο καθηγητής εργάζεται σε άλλο εργοδότη; Αρκετοί εκπαιδευτικοί έχουν θέματα όταν το ένα αφεντικό μαθαίνει ότι εργάζεται και αλλού