itminedu issueshttps://git.minedu.gov.gr/groups/itminedu/-/issues2017-09-27T08:54:20Zhttps://git.minedu.gov.gr/itminedu/e-frontistirio/-/issues/6Καθηγητές- τρόπος καταχώρησης στην βάση2017-09-27T08:54:20ZΓιάννης ΜαρινίδηςΚαθηγητές- τρόπος καταχώρησης στην βάσηΠροτάσεις για συζήτηση:
1. * [ ] λύση 1 - έχουμε από εργάνη λίστα Ωρομισθίων με ΑΦΜ . Στην λύση 1 με εργάνη θα μπορούσαμε να έχουμε έναν εξτρα πίνακα που να αποθηκεύουμε ποιος δουλευει που καθε χρονια (για να βλέπει το κάθε φροντ μόνο τ...Προτάσεις για συζήτηση:
1. * [ ] λύση 1 - έχουμε από εργάνη λίστα Ωρομισθίων με ΑΦΜ . Στην λύση 1 με εργάνη θα μπορούσαμε να έχουμε έναν εξτρα πίνακα που να αποθηκεύουμε ποιος δουλευει που καθε χρονια (για να βλέπει το κάθε φροντ μόνο τους καθηγητές που έχει δηλώσει)
2. * [ ] λύση 2 - να εισάγει το κάθε φροντιστήριο τους καθηγητές του και ας έχουμε διπλοεγγραφές
3. * [ ] λύση 3 - όπως το κτηματολόγιο με τους κατασκευαστές και τα μοντέλα. Ο πρώτος είσάγει τα βασικά στοιχεία του καθηγητή και οι άλλοι όταν βάλουν το ΑΦΜ τον βρίσκουν έτοιμο.
4. * [ ] λύση 4 - μπάινει ο καθηγητής μέσω taxis και να δημιουργεί/ενεργοποιεί την καταχώρηση του.https://git.minedu.gov.gr/itminedu/e-frontistirio/-/issues/5RRULE / iCal Ιδέες2017-06-16T09:28:52ZΓιάννης ΜαρινίδηςRRULE / iCal ΙδέεςΜπορούμε να ορίζουμε rrule σε client και server
βιβλιοθήκη php-rrule
>
$rset = new RSet( "DTSTART;TZID=America/New_York:19970901T090000 RRULE:FREQ=DAILY;COUNT=3 EXRULE:FREQ=DAILY;INTERVAL=2;COUNT=1 EXDATE;TZID=America/New_York:19...Μπορούμε να ορίζουμε rrule σε client και server
βιβλιοθήκη php-rrule
>
$rset = new RSet( "DTSTART;TZID=America/New_York:19970901T090000 RRULE:FREQ=DAILY;COUNT=3 EXRULE:FREQ=DAILY;INTERVAL=2;COUNT=1 EXDATE;TZID=America/New_York:19970903T090000 RDATE;TZID=America/New_York:19970904T090000" );
βιβλιοθήκη rrule.js
>
rrule.js > rruleSet.valueOf() ['RRULE:FREQ=MONTHLY;COUNT=5;DTSTART=20120201T023000Z', 'RDATE:20120701T023000Z,20120702T023000Z', 'EXRULE:FREQ=MONTHLY;COUNT=2;DTSTART=20120301T023000Z', 'EXDATE:20120601T023000Z']
Η σκέψη μου μέχρι τώρα είναι να ανταλλάσουμε τέτοια patterns μεταξυ client/server.https://git.minedu.gov.gr/itminedu/e-frontistirio/-/issues/3Wiki - katagrafi note 8α,β,γ- βάση δεδομένων των αδειοδοτούμενων φροντιστηρίω...2017-06-06T11:11:32ZΓιάννης ΜαρινίδηςWiki - katagrafi note 8α,β,γ- βάση δεδομένων των αδειοδοτούμενων φροντιστηρίων του ΕΟΠΠΕΠhttps://git.minedu.gov.gr/itminedu/e-frontistirio/wikis/katagrafi
- Θα έχουμε μια λίστα (μάλλον σε csv) με τους αριθμούς αδείας του κάθε φροντιστηρίου μαζί με άλλα δεδομένα.
- Από την λίστα αυτή θα δημιουργούμε drupal users με userna...https://git.minedu.gov.gr/itminedu/e-frontistirio/wikis/katagrafi
- Θα έχουμε μια λίστα (μάλλον σε csv) με τους αριθμούς αδείας του κάθε φροντιστηρίου μαζί με άλλα δεδομένα.
- Από την λίστα αυτή θα δημιουργούμε drupal users με username και password(ίσως να μην μας αρκεί σαν username ο αριθμός αδειας γιατί μπορέι να αλλάζει κάθε φορά) .
- Το email του φροντιστηρίου είναι απαράιτητο για να στελνονται μηνυματα εκεί (πχ ενεργοποίηση λογαριασμού + αλλαγή default password)https://git.minedu.gov.gr/itminedu/e-frontistirio/-/issues/2Wiki - katagrafi note 15 "Η καταχώρηση της εγγραφής στο ημερολόγιο να γίνεται...2017-06-06T11:04:52ZΓιάννης ΜαρινίδηςWiki - katagrafi note 15 "Η καταχώρηση της εγγραφής στο ημερολόγιο να γίνεται όπως στο Google Calendar."https://git.minedu.gov.gr/itminedu/e-frontistirio/wikis/katagrafi
`Η καταχώρηση της εγγραφής στο ημερολόγιο να γίνεται όπως στο Google
Calendar.`
Δηλαδή εννοούμε ότι θα εισάγουμε την κάθε διδακτική ώρα σαν event στο google cal...https://git.minedu.gov.gr/itminedu/e-frontistirio/wikis/katagrafi
`Η καταχώρηση της εγγραφής στο ημερολόγιο να γίνεται όπως στο Google
Calendar.`
Δηλαδή εννοούμε ότι θα εισάγουμε την κάθε διδακτική ώρα σαν event στο google calendar?
Δηλαδή δεν θα επιλέγουμε Τάξη->Τμήμα->Μάθημα ;https://git.minedu.gov.gr/itminedu/e-frontistirio/-/issues/1Ερωτήματα για πρώτη συνάντηση 29-5-20172017-06-06T11:11:32ZΓιάννης ΜαρινίδηςΕρωτήματα για πρώτη συνάντηση 29-5-2017- [ ] 1. Σκοπός εφαρμογής
- [x] 2. Τι εννοούμε φροντιστήριο (δηλ. Ξένων γλωσσών , Μαθημάτων, Σπουδαστήρια δημοτικού,Τμήματα δημιουργικής απασχόλησης κτλ)
- [ ] 3α. Ορισμός διδακτικής ώρας/ώρας εργασίας. Με ποια λογική θα καταχωρούμε το...- [ ] 1. Σκοπός εφαρμογής
- [x] 2. Τι εννοούμε φροντιστήριο (δηλ. Ξένων γλωσσών , Μαθημάτων, Σπουδαστήρια δημοτικού,Τμήματα δημιουργικής απασχόλησης κτλ)
- [ ] 3α. Ορισμός διδακτικής ώρας/ώρας εργασίας. Με ποια λογική θα καταχωρούμε τον εκπαιδευτικό ´ωστε να μπορέι να γίνει πράγματι σύγκριση με βάση το "Εργάνη"; .Πχ το φροντιστήριο μπορεί (όχι πάντα) να έχει 6-10+ διδακτίκες ώρες. 2 διδακτικές ώρες μπορεί να είναι πχ 2*45λεπτα με 2*15 λεπτά διάλειμμα ή 1.30ωρα μάθημα (εργασία εκπαιδευτικού) και μετά μεγάλο διάλειμμα για τους μαθητές. Υπάρχουν και άλλες παραλλαγές .
- [ ] 3β. *** Μας ενδιαφέρουν οι ώρες ή μας αρκούν οι διδακτικές ώρες; με άλλα λόγια μπορούμε να γράφουμε 1, 2, 3 ... διδακτική ώρα ή είναι απαραίτητο να γνωρίζουμε 1. 15.00-15.40 κ.λ.π.
- [ ] 4. Οι λογαριασμοί θα βασίζονται στο ΑΦΜ/Λογαριασμό Taxis ή ΠΣΔ; Αν κάποιο φροντιστήριο έχει το ίδιο ΑΦΜ σε όλα τα παραρτήματα του, τι κάνουμε; (δες (issue #3 )
- [ ] 5. Η καταχώρηση του αριθμού μαθητών ανά τμήμα έχει κάποιο συγκεκριμένο σκοπό; Πχ είναι για να χωρίζουμε ιδιαίτερα, ολιγομελή κτλ ή και για κάποιο άλλο σκοπό . Λόγω το ότι δεν θα καταχωρούνται ονόματα μαθητών σχεδόν ποτέ δεν θα συμπίπτει το άθροισμα των μαθητών των τάξεων με τον συνολικό αριθμό του φροντιστηρίου .
- [x] 6. Ερώτηση: στα φροντιστήρια είναι υποχρεωτικό (βάση νόμου) να διδάσκεται το κάθε μάθημα βάση των ειδικοτήτων του πίνακα αναθέσεων που έχουμε και στην εκπαίδευση;
- [ ] 7. Το ημερολόγιο θα είναι συνάρτηση του χρόνου ή θα είναι επαναλαμβανόμενο σε μία εβδομάδα; θα αποθηκεύονται συγκεντρωτικά ετήσια στοιχεία;
- [ ] 8. Πως θα γίνεται η πληροφόρηση του ΣΕΠΕ; μήπως θα πρέπει να έχουν και εκείνοι λογαριασμό με πρόσβαση μόνο ανάγνωσης στο ημερολόγιο ή θα πρέπει να εξάγεται το ημερολόγιο προς την υπηρεσία τους;
- [ ] 9. Για την εισαγωγή των στοιχείων μήπως θα ήταν σκόπιμη η δημιουργία ενός προτύπου εισαγωγής-εξαγωγής δεδομένων σε συνεργασία με εφαρμογές διαχείρισης φροντιστηρίου που χρησιμοποιούν τα φροντιστήρια; Μήπως να δημιουργήσουμε μία πλατφόρμα επικοινωνίας τύπου mattermost με τα φροντιστήρια, ή έστω με email?
- [ ] 10. ΑΔΕΙΑ /ΑΣΘΕΝΙΑ/ΑΠΟΥΣΙΑ. Να δηλώνουμε συνολικές ώρες απουσίας ανά καθηγητή καθε μήνα; (μπορεί να δηλώνεται και σαν αλλαγή και στο ωρολόγιο αλλά μπορεί αυτό να κάνει πιο σύνθετη την καταχώρηση).
- [ ] 11. Εκτακτο μάθημα πχ Σαβ/Κυρ. : Αν μπουν 2-3 ώρες για ένα ΣΚ μόνο (πχ λόγω εξετάσεων ή για διαγωνίσματα). Θα δηλωθεί σαν έκτακτο ωρολόγιο ή απλά μπορούμε να έχουμε ένα πεδίο που να λέγεται "εχτρα ώρες εργασίας καθηγητή; "
- [ ] 12. Θα ενημερώνουμε ένα φροντ. ότι την συγκεκριμένη ώρα ο καθηγητής εργάζεται σε άλλο εργοδότη; Αρκετοί εκπαιδευτικοί έχουν θέματα όταν το ένα αφεντικό μαθαίνει ότι εργάζεται και αλλούhttps://git.minedu.gov.gr/itminedu/forms_minedu/-/issues/45Τελικές Διορθώσεις 10/032018-03-26T13:15:00ZΒάσω ΗλιάδουΤελικές Διορθώσεις 10/03- [x] 1.Στην αρχική σελίδα να υπάρχουν σύνδεσμοι για: Είσοδος στο σύστημα, Αναφορές ανοικτών δεδομένων, Πληροφορίες για την εφαρμογή, Οδηγίες για την εφαρμογή (δηλαδή να αλλάξει ο σύνδεσμος Πληροφορίες για τους Εισηγητές και να γίνει Ο...- [x] 1.Στην αρχική σελίδα να υπάρχουν σύνδεσμοι για: Είσοδος στο σύστημα, Αναφορές ανοικτών δεδομένων, Πληροφορίες για την εφαρμογή, Οδηγίες για την εφαρμογή (δηλαδή να αλλάξει ο σύνδεσμος Πληροφορίες για τους Εισηγητές και να γίνει Οδηγίες για την εφαρμογή και να μπει τελευταίος)
- [x] 2.Ο σύνδεσμος Επικοινωνία του footer με παραπέμπει σε λάθος σελίδα
- [x] 3.Το αρχείο με τις οδηγίες χρήσης κάτω από τη σελίδα Οδηγίες Διαχειριστών να μη φαίνεται με το όνομά του, αλλά να έχει ή περιγραφή ή αν δεν γίνεται να αλλάξουμε το όνομα του αρχείου. Δηλ. το egxeiridio_formwnV1.pdf να αλλάξει κάπως
- [x] 4.Οδηγός χρήσης και helpdesk ανάλογα με το ρόλο Εισηγητή ή Διαχειριστή όταν κάνει Login.
- [x] 5.Να μπει το παρακατω κείμενο κάτω από τον σύνδεσμο Πληροφορίες για Αποδέκτες:
Σύνδεση στο σύστημα
Ο Aποδέκτης μπορεί να είναι είτε χρήστης του ΠΣΔ (Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο) είτε άλλος χρήστης. Στην πρώτη περίπτωση αυθεντικοποιείται μέσω του συστήματος του ΠΣΔ. Στη δεύτερη περίπτωση ανάλογα με το σενάριο δημιουργίας της φόρμας, προβαίνει σε αντίστοιχες ενέργειες με προστασία κωδικού ή όχι, για την συμπλήρωση της φόρμας.
Διαδικασία συμπλήρωσης της Ηλεκτρονικής Φόρμας - Ενέργειες
Ο Αποδέκτης παραλαμβάνει με ηλεκτρονική αλληλογραφία τον ηλεκτρονικό σύνδεσμο, τον οποίο ακολουθεί προκειμένου να συμπληρώσει την Ηλεκτρονική Φόρμα (με σύνδεση στο σύστημα ή χωρίς), τον κωδικό εισαγωγής του στο σύστημα (ή όχι) καθώς και αναλυτικές οδηγίες για τη συμπλήρωσή της.
Συμπληρώνει τα στοιχεία που απαιτούνται, τα οποία μπορεί να τα επεξεργάζεται ή να τα αποθηκεύει προσωρινά, μέχρι να πατήσει κάποιο κουμπί που τα οριστικοποιεί.
Έχει χρονική προθεσμία για τη συμπλήρωση της Ηλεκτρονικής Φόρμας.
- [ ] 6. Στο Σύνδεσμο Οδηγίες για την εφαρμογή να εμφανίζονται δύο links ένα για Οδηγίες Εισηγητών και ένα Οδηγίες Διαχειριστών
https://git.minedu.gov.gr/itminedu/forms_minedu/-/issues/41Participants Κωδικοί2018-03-26T13:15:00ZΧρήστος ΖώταληςParticipants Κωδικοί* [ ] Αν σβηστεί το default 25 του πεδίου αριθμός κωδικών, και υπ΄ρχουν mail αποδεκτών στο παρακάτω πεδίο, επιστρέφει error* [ ] Αν σβηστεί το default 25 του πεδίου αριθμός κωδικών, και υπ΄ρχουν mail αποδεκτών στο παρακάτω πεδίο, επιστρέφει errorhttps://git.minedu.gov.gr/itminedu/forms_minedu/-/issues/40Υλοποίηση φιλτρου ανάθεσης ρόλου σε Γυμνάσια , Λυκεια κτλ2018-03-26T13:15:00ZΓιάννης ΜαρινίδηςΥλοποίηση φιλτρου ανάθεσης ρόλου σε Γυμνάσια , Λυκεια κτλ-Οι ρόλοι ΠΔΕ,ΔΔΕ,ΠΔΕ υπάρχουν ήδη και δίνονται αυτόματα κατά την σύνδεση με το sch.gr
-Να γίνει κάτι αντιστοιχο με τα γυμνάσια/λύκει; κτλ..
-Προτείνω να εξάγουμε την πληροφορία από το μαιλ που μας επιστρέφει το sch.gr (πχ mail@3-gym-kal...-Οι ρόλοι ΠΔΕ,ΔΔΕ,ΠΔΕ υπάρχουν ήδη και δίνονται αυτόματα κατά την σύνδεση με το sch.gr
-Να γίνει κάτι αντιστοιχο με τα γυμνάσια/λύκει; κτλ..
-Προτείνω να εξάγουμε την πληροφορία από το μαιλ που μας επιστρέφει το sch.gr (πχ mail@3-gym-kalam.att.sch.gr - peri;exei to **"gym-"**) και να δημιουργήσουμε κατάλληλους ρόλους για να κάνουμε τις αναθέσεις.
Αν υλοποιηθεί αυτό το module τότε θα μπορούμε να δημιουργούμε φόρμες που θα επιτρέπεται να συμπληρωθο'ύν μόνο από πχ Γυμνάσια ή λύκεια (όπως λειτουργεί αυτή την στιγμή η δυνατότητα για περιορισμο σε ΠΔΕ.ΔΔΕ,ΔΠΕ).έκδοση 1.1https://git.minedu.gov.gr/itminedu/forms_minedu/-/issues/38τα πεδία της φόρμας στην νέα αίτηση να ορίζονται με χρήση πρότυπου αρχείου excel2018-03-26T13:15:00ZΓιάννης Δαγκουλήςτα πεδία της φόρμας στην νέα αίτηση να ορίζονται με χρήση πρότυπου αρχείου excelέκδοση 1https://git.minedu.gov.gr/itminedu/e-iek/-/issues/5Ερωτήματα σχετικά με τον σχεδιασμό2018-03-26T13:15:00ZΑχιλλέας ΚατσαρόςΕρωτήματα σχετικά με τον σχεδιασμόΥπάρχουν και τα παρακάτω ερωτήματα για το σύστημα:
α) Οι αιτήσεις θα γίνονται με βάση το νόμο 4186/2013;
β) Πως καθορίζεται η τελευταία αποδεκτή ημερομηνία έκδοσης ΒΕΚ;
γ) Αν μπορεί να οριστεί υπεύθυνος ΙΕΚ όπου θα πιστοποιεί την εγκυρότ...Υπάρχουν και τα παρακάτω ερωτήματα για το σύστημα:
α) Οι αιτήσεις θα γίνονται με βάση το νόμο 4186/2013;
β) Πως καθορίζεται η τελευταία αποδεκτή ημερομηνία έκδοσης ΒΕΚ;
γ) Αν μπορεί να οριστεί υπεύθυνος ΙΕΚ όπου θα πιστοποιεί την εγκυρότητα των αιτήσεων που τον αφορούν στο ηλεκτρονικό σύστημα;
δ) Αν ξέρουμε τα εξετάστικα κεντρα την στιγμή της αίτησης ή θα ορίζονται μόνο 2 περιοχές ενδιαφέροντος απο τον υποψήφιο.
ε) Αν υπάρχει νομικό ή άλλο πρόβλημα με την απαίτηση να χρειαστεί οι ενδιαφερόμενοι να βγάλουν κωδικούς taxishttps://git.minedu.gov.gr/itminedu/e-iek/-/issues/4Τρόπος παραλαβής διαπιστευτηρίων (username, password) από τον απόφοιτο2018-03-26T13:15:00ZΓιάννης ΔαγκουλήςΤρόπος παραλαβής διαπιστευτηρίων (username, password) από τον απόφοιτοΕπειδή οι απόφοιτοι θα καταχωρούνται από τον διαχειριστή του ΙΕΚ, θα πρέπει εκ των υστέρων να λάβουν έναν κωδικό και password για να συνδεθούν. Αυτό μπορεί να γίνει με δύο τρόπους από όσο γνωρίζω:
* είτε να συνδέσουμε με ένα token τον α...Επειδή οι απόφοιτοι θα καταχωρούνται από τον διαχειριστή του ΙΕΚ, θα πρέπει εκ των υστέρων να λάβουν έναν κωδικό και password για να συνδεθούν. Αυτό μπορεί να γίνει με δύο τρόπους από όσο γνωρίζω:
* είτε να συνδέσουμε με ένα token τον απόφοιτο με ένα ανεξάρτητο σύστημα επικοινωνίας, π.χ. email, οπότε του στέλνουμε ένα email αυτόματα στον λογαριασμό του με το token το οποίο χρησιμοποιεί για να συνδεθεί πρώτη φορά
* υποχρεώνουμε τον απόφοιτο να πάει με φυσική παρουσία στο αντίστοιχο ΙΕΚ και να παραλάβει τους κωδικούς και να δώσει ένα email για μετέπειτα επικοινωνία. (όπως το TAXIS)https://git.minedu.gov.gr/itminedu/e-iek/-/issues/3Σχετικά με τα στοιχεία-χαρακτηριστικά υποψηφίου2018-03-26T13:15:00ZΓιάννης ΔαγκουλήςΣχετικά με τα στοιχεία-χαρακτηριστικά υποψηφίουΚανονικά θα πρέπει να μας στείλουν για τους υποψηφίους τα ΙΕΚ και τα προσωπικά τους δεδομένα, γιατί για να τα λάβουμε εμείς από τους αποφοίτους προϋποθέτει ότι θα συνδεθούν στο σύστημα. Αργότερα εφόσον συνδέονται μέσω taxis, θα μπορούμε ...Κανονικά θα πρέπει να μας στείλουν για τους υποψηφίους τα ΙΕΚ και τα προσωπικά τους δεδομένα, γιατί για να τα λάβουμε εμείς από τους αποφοίτους προϋποθέτει ότι θα συνδεθούν στο σύστημα. Αργότερα εφόσον συνδέονται μέσω taxis, θα μπορούμε να τα ενημερώνουμε αυτόματα, χωρίς να έχει δικαίωμα edit ο υποψήφιος. Θα πρέπει όμως να καταχωρούμε και την ημερ/νια:ώρα της τελευταίας αλλαγήςhttps://git.minedu.gov.gr/itminedu/e-iek/-/issues/2Πρόταση για τον μοναδικό κωδικό2018-03-26T13:15:00ZΓιάννης ΔαγκουλήςΠρόταση για τον μοναδικό κωδικόΠροτείνω να εκδώσουμε νέους μοναδικούς κωδικούς για κάθε υποψήφιο, ανεξάρτητους από το όνομα κάθε ΙΕΚ, να παίρνουν κωδικό με αύξων αριθμό. Όταν θα εισάγονται οι παλιοί απόφοιτοι, ο παλιός κωδικός θα καταγράφεται σαν πληροφορία, άλλα θα π...Προτείνω να εκδώσουμε νέους μοναδικούς κωδικούς για κάθε υποψήφιο, ανεξάρτητους από το όνομα κάθε ΙΕΚ, να παίρνουν κωδικό με αύξων αριθμό. Όταν θα εισάγονται οι παλιοί απόφοιτοι, ο παλιός κωδικός θα καταγράφεται σαν πληροφορία, άλλα θα παίρνουν νέο. Οι καινούργιοι θα έχουν τιμή null στον παλιό κωδικό. Ο κωδικός ΒΕΚ θα μπορούσε να αποτελείται από τον κωδικό ΙΕΚ+κωδικό_ειδικότητας+κωδ. υποψηφίου, ή κωδ_ειδικευσης+κωδ. υποψηφίου. Τέλος πάντων αυτό το προτείνω:
1. Για να ξεπεράσουμε το πρόβλημα με τους διαφορετικούς κωδικούς ανά ΙΕΚ.
1. Επειδή ένα iek μπορεί να αλλάξει όνομα, το σωστό είναι να βρίσκεται πίσω από το ΙΕΚ ένας κωδικόςhttps://git.minedu.gov.gr/itminedu/e-iek/-/issues/1Ερωτήματα για Σχεδιασμό2018-03-26T13:15:01ZΓιάννης ΔαγκουλήςΕρωτήματα για Σχεδιασμό1. Τι γίνεται στην περίπτωση που ένας ήδη απόφοιτος στα ΙΕΚ πάει να εγγραφεί σε άλλο ΙΕΚ για να πάρει δεύτερη ειδικότητα; πότε και πως θα διασταυρώνουμε ότι πρόκειται για τον ίδιο υποψήφιο;1. Τι γίνεται στην περίπτωση που ένας ήδη απόφοιτος στα ΙΕΚ πάει να εγγραφεί σε άλλο ΙΕΚ για να πάρει δεύτερη ειδικότητα; πότε και πως θα διασταυρώνουμε ότι πρόκειται για τον ίδιο υποψήφιο;https://git.minedu.gov.gr/itminedu/forms_minedu/-/issues/36Φορμες issues2018-03-26T13:15:01ZΧρήστος ΖώταληςΦορμες issues* [ ] Η επιλογή στο μενού του Διαχειριστή "Αναφορά Ανοικτών Δεδομένων" να αλλάξει σε "Αναφορά Δεδομένων" το ίδιο και το το Headline της σελίδας
* [ ] Στην σελίδα "Διαχείρηση Φορμών' του Εισηγητή, πάνω από το Headline, το link "Διαχειρ...* [ ] Η επιλογή στο μενού του Διαχειριστή "Αναφορά Ανοικτών Δεδομένων" να αλλάξει σε "Αναφορά Δεδομένων" το ίδιο και το το Headline της σελίδας
* [ ] Στην σελίδα "Διαχείρηση Φορμών' του Εισηγητή, πάνω από το Headline, το link "Διαχειρηση Φορμών σε Λειτουργία/ Ολοκληρωμένων να υπάρχει μια φορά όχι δύο.
* [ ] Στην σελίδα Διαχειρηση Αιτήσεων του Εισηγητή, να μην εμφανίζεται τρείς φορες το link "Διαχειρηση Αιτήσεων" αλλά μια φορά πάνω από το Headline.
* [x] Μετά από την υποβολή νέας αίτησης από τον Εισηγητή η κατάσταση της αίτησης στην Διαχείρηση αιτήσεων να μην είναι "ΑΚΥΡΩΜΕΝΗ" αλλά "ΥΠΟ ΕΚΡΕΜΜΟΤΗΤΑ/ΕΛΕΓΧΟΣ ΑΙΤΗΣΗΣ???"https://git.minedu.gov.gr/itminedu/forms_minedu/-/issues/35Αυθεντικοποίηση στον Active Directory Server του Υπουργείου μέσω Federation S...2018-03-26T13:15:01ZΒάσω ΗλιάδουΑυθεντικοποίηση στον Active Directory Server του Υπουργείου μέσω Federation SErvice (ADFS)Μελέτη της υλοποίησης της αυθεντικοποίησης των Εισηγητών μέσω ADFS.Μελέτη της υλοποίησης της αυθεντικοποίησης των Εισηγητών μέσω ADFS.έκδοση 1.1https://git.minedu.gov.gr/itminedu/forms_minedu/-/issues/32Διαμόρφωση πρώτης σελίδας2018-03-26T13:15:01ZΒάσω ΗλιάδουΔιαμόρφωση πρώτης σελίδας* [ ] Στην αρχική σελίδα, να μην υπάρχει η επιλογή (button) "Είσοδος μέσω ΠΣΔ". Η επιλογή αυτή να υπάρχει μόνο στο url που δημιουργεί ο Διαχειριστής και όταν απαιτείται (αν δηλαδή οι αποδέκτες είναι μέλη του ΠΣΔ).
* [x] Να μπει κείμενο ε...* [ ] Στην αρχική σελίδα, να μην υπάρχει η επιλογή (button) "Είσοδος μέσω ΠΣΔ". Η επιλογή αυτή να υπάρχει μόνο στο url που δημιουργεί ο Διαχειριστής και όταν απαιτείται (αν δηλαδή οι αποδέκτες είναι μέλη του ΠΣΔ).
* [x] Να μπει κείμενο εισαγωγικό που περιγράφει σύντομα τη λειτουργία του Πληροφοριακού Συστήματος.
* [x] Να υπάρχει επιλογή (περιγραφή Link) για να δει ο απλός επισκέπτης τα ανοιχτά δεδομένα των Φορμών.
* [x] Να μην υπάρχουν οι επιλογές Helpdesk Διαχειριστών και Είσοδος για Χρήστες εκτός ΠΣΔ
* [x] Οι Εισηγητές να συμπληρώνουν την αίτησή τους στο /newformhttps://git.minedu.gov.gr/itminedu/forms_minedu/-/issues/23καταγραφή σεναρίων χρήσης στο wiki του έργου2018-03-26T13:15:01ZΓιάννης Δαγκουλήςκαταγραφή σεναρίων χρήσης στο wiki του έργουέκδοση 1https://git.minedu.gov.gr/itminedu/forms_minedu/-/issues/22ενημέρωση αυτόματα με email του εισηγητή όταν ο διαχειριστής δημιουργεί νέα φ...2018-06-04T22:05:53ZΓιάννης Δαγκουλήςενημέρωση αυτόματα με email του εισηγητή όταν ο διαχειριστής δημιουργεί νέα φόρμα για να εξυπηρετήσει συγκεκριμένη αίτηση του εισηγητήέκδοση 1.1